Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że przetwarzamy Twoje dane osobowe. Administratorem Twoich danych osobowych jest Atman sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Grochowska 21A, 04-186 Warszawa, KRS: 0000923206, REGON: 012677986, NIP: 1130059989.
Jeżeli jesteś naszym potencjalnym partnerem biznesowym lub klientem
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
- Związanym z inicjowaniem i utrzymywaniem kontaktów biznesowych. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym wypadku prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na tworzeniu sieci kontaktów w związku z prowadzoną działalnością. Dane te są kasowane po upłynięciu uzasadnionego czasu na ich wykorzystanie.
- Handlowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia, w tym w szczególności dystrybucji newslettera, obsługi komunikacji za pomocą formularzy internetowych, obsługi infolinii przychodzącej, realizacji webinariów szkoleń oraz innych wydarzeń branżowych, poprzez pozyskanie Twojej zgody i do momentu odwołania pozyskanej zgody.
Jeżeli korzystasz z plików cookies na naszej stronie internetowej
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
- Prawidłowego funkcjonowania witryny (pliki techniczne). Ta kategoria obejmuje pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia witryny, m.in. wykrywają nadużycia i boty. Pliki przechowywane są przez okres 1 roku.
- Mierzenia i poprawy wydajności serwisu (pliki analityczne). Przechowywane są przez okres 2 lat.
- Dostarczania treści reklamowych dopasowanych do Twoich potrzeb (pliki reklamowe). Ten plik cookie jest trwały i przechowywany do momentu wygaśnięcia lub usunięcia.
Dane zawarte w plikach cookies będą stanowiły dane osobowe jedynie w momencie korzystania przez Ciebie z plików analitycznych oraz po podaniu adresu email.
Jak usunąć pliki cookies?
Aby wyłączyć obsługę ciasteczek należy zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej, z której się korzysta. Informacje jak to zrobić znajdują się na stronach poszczególnych przeglądarek: Firefox, Chrome, Microsoft Edge, Opera, Safari.
Jeżeli jesteś naszym klientem
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
- Zapewnienia realizacji i utrzymania usługi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia jako uzasadniony interes administratora, w tym w szczególności przygotowania oraz konfiguracji usługi, obsługi Twoich zgłoszeń, usuwania awarii, a także zapewnienia wsparcia technicznego przez czas, który pozwoli nam na rozpatrzenie ewentualnych roszczeń.
- Wykonania zawartej umowy lub podjęcia działań przed zawarciem takiej umowy podpisania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia przez czas, który pozwoli nam na rozpatrzenie ewentualnych roszczeń.
- Obsługi finansowo-księgowej, reklamacji, skarg, wniosków oraz zgłoszeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, jako uzasadniony interes administratora, przez czas, który pozwoli nam na rozpatrzenie ewentualnych roszczeń.
- Wywiązywania się z ciążących na nas obowiązków prawnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia, w tym w szczególności w zakresie Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej przez czas, który pozwoli nam na rozpatrzenie ewentualnych roszczeń.
- Utrzymania i bieżącej obsługi serwisu internetowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, jako uzasadniony interes administratora jeżeli zapytanie przesłałeś poprzez stronę internetową.
- Informacyjnym (w tym marketing bezpośredni) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, jako uzasadniony interes administratora, w celu dostarczenia niezbędnych informacji o powiązanych produktach/funkcjonalnościach, które mogą wesprzeć działanie Twojej organizacji lub/oraz zakupionej u nas usługi, do momentu wycofania chęci jej otrzymywania.
- Handlowym i marketingowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia, w tym w szczególności dystrybucji newslettera, obsługi komunikacji za pomocą formularzy internetowych, obsługi infolinii przychodzącej, realizacji webinariów szkoleń oraz innych wydarzeń branżowych, poprzez pozyskanie Twojej zgody i do momentu odwołania pozyskanej zgody.
- Nagrywania rozmów telefonicznych, które przeprowadzisz z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, Network Operations Center lub Operatorem Centrum Danych Atman na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) Rozporządzenia, jako uzasadniony interes administratora, polegający na umożliwieniu kontaktu telefonicznego oraz jednoznacznej oceny przebiegu rozmowy w sytuacjach spornych. Nagranie jest przechowywane przez 12 miesięcy od momentu przeprowadzania rozmowy.
- Przeprowadzania ankiety satysfakcji klienta z dostarczanych usług na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, tj. jako uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie najwyżej jakości świadczonych usług. Dane użyte w tym celu przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od daty wypełnienia ankiety.
Jeżeli jesteś naszym dostawcą, kontrahentem lub partnerem biznesowym
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
- Zapewnienia realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia, przez czas, który pozwoli nam na rozpatrzenie ewentualnych roszczeń.
- Oceny dostawcy, rozwoju kanału dostaw oraz rozwoju procesu sprzedażowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, jako uzasadniony interes administratora, przez czas, który pozwoli nam na rozpatrzenie ewentualnych roszczeń.
Jeżeli odwiedzasz Centrum Danych Atman
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
- Bezpieczeństwa fizycznego oraz utrzymania obiektu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, jako uzasadniony interes administratora, w tym w szczególności monitorowania CCTV (nagrania są przechowywane przez okres 90 dni od daty wykonania nagrania), zarządzaniem dostępem oraz sterowaniem przepływu osobowego w obiektach centrum danych (dane z wejść i wyjść przechowywane są przez 18 miesięcy od daty ostatniej wizyty).
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane:
- Pracownikom/współpracownikom Administratora upoważnionym do ich przetwarzania na polecenie Administratora
- Innym odbiorcom danych, w tym:
- dostawcom usług IT oraz telekomunikacyjnych, z którymi współpracujemy,
- firmom marketingowym oraz kancelariom prawnym
- upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek, np. służbom porządku publicznego
– z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych.
W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przysługują Ci następujące prawa
- Prawo dostępu do danych i otrzymania ich kopii
- Prawo do sprostowania (poprawiania) danych
- Prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych
- Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- Prawo do przenoszenia danych
- Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, tam gdzie podstawą ich przetwarzania był uzasadniony interes administratora
- Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem, co oznacza, że wycofanie zgody nie działa wstecz
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy transferujemy Twoje dane poza EOG?
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Kontakt i profilowanie
Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym realizację praw wynikających z przetwarzania danych uzyskasz wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Inspektorem Ochrony Danych jest Monika Jagodzińska-Szczepaniak.
Na naszych stronach internetowych wykorzystujemy rozwiązania monitorujące zachowania użytkownika, które pozwalają na profilowanie, jednak nie realizują zautomatyzowanego podejmowania decyzji wywołującej skutki prawne. Mechanizmy te wykorzystywane są przez Administratora w celu zarządzania i doskonalenia serwisów internetowych.
Czy mamy dostęp do Twoich danych?
Jeżeli korzystasz z naszych usług takich jak Cloud czy Serwery Dedykowane, możemy uzyskać dostęp do danych w systemach teleinformatycznych, działających w chmurze lub serwerach dedykowanych Atman, zwłaszcza podczas wykonywania czynności administracyjnych w systemie operacyjnym, zapewnienia bezpieczeństwa rozwiązania czy niszczenia zawartości dysku twardego. Jeżeli w ramach usługi przetwarzasz dane osobowe, oznacza to, że w rozumieniu Rozporządzenia stajemy się ich procesorem i zachodzi konieczność zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Jak zawrzeć umowę powierzenia przetwarzania z Atman?
Poproś osobę, z którą się kontaktujesz ze strony Atman, o wzór umowy powierzenia przetwarzania danych, lub wyślij takie zapytanie na [email protected]. Następnie wypełnij otrzymany dokument.
Wypełnioną i jednostronnie podpisaną umowę wyślij drogą elektroniczną na adres [email protected] lub dwa podpisane egzemplarze papierowe pocztą tradycyjną na adres Inspektor Ochrony Danych, Atman sp. z o.o., ul. Grochowska 21A, 04-186 Warszawa.
Po otrzymaniu Twoich egzemplarzy przeprocesujemy je i odeślemy na adres wskazany w umowie.