Sławomir Koszołko przekazuje rolę Prezesa Zarządu ATM Danielowi Szcześniewskiemu

19.03.2019
Nowości firmowe

Dotychczasowy Prezes zakończył z sukcesem powierzoną mu fazę reorganizacji i wprowadzenia firmy na ścieżkę wzrostu. Kolejna faza Spółki zorientowana jest na wzmocnienie trendu wzrostowego i budowę pozycji zintegrowanego dostawcy rozwiązań informatycznych pod aplikacje i projekty IT klientów. Odpowiedzialność za ten etap spocznie na Danielu Szcześniewskim, dotychczasowym szefie strategii i marketingu ATM S.A.

Sławomir Koszołko pozostaje związany ze spółkę, pełniąc rolę doradcy zarządu. Wraz z zespołem zarządzającym w latach 2017-2018 z sukcesem wdrożył zaplanowaną strategię, ustabilizował procesy biznesowe, zwiększył zdolności sprzedażowe i operacyjne w Spółce i przygotował solidne fundamenty pod kontynuowanie strategii wzrostu wartości rynkowej ATM S.A. Realizacją kolejnego etapu skupionego na rozwoju biznesu i wzroście wartości zajmie się Daniel Szcześniewski, który współtworzył sukces ATM S.A., pełniąc dotychczas rolę Chief Marketing Officer (Dyrektora Strategii i Marketingu).

„Spółka ma za sobą ważną fazę reorganizacji, usprawniania procesów, budowania zaplecza i integrowania wysiłków komercyjnych oraz operacyjnych z myślą o klientach. To duża zasługa Sławomira Koszołki, z którego doświadczeń dalej będziemy korzystać. Dzięki przeprowadzonym zmianom ATM S.A. wszedł na nowe tory, sprawiając, że Spółka stała się platformą do dalszych wzrostów. Widzimy na wynikach, że już dziś Spółka jest beneficjentem tych zmian. Postrzegamy je jako krytyczny fundament dalszego rozwoju komercyjnego. Przed nami jednak nowe wyzwania” – powiedział Piotr Sieluk, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej ATM S.A.

„Daniel Szcześniewski to naturalny kandydat do przeprowadzenia ATM S.A. przez kolejną fazę, skupioną mocno wokół aspektów komercyjnych, rozwoju sprzedaży usług kolokacyjnych, serwerowych i chmurowych oraz wzrostu wartości dla klientów i akcjonariuszy. Od prawie dwóch lat przyglądamy się jego aktywności w Spółce. Jest w nią w pełni zaangażowany, zna trwające oraz planowane projekty, ma przygotowanie merytoryczne, zna branżę, rynek i produkty. Jestem przekonany, że jego umiejętność strategicznego spojrzenia, aktywność, przedsiębiorczość i zorientowanie na sprzedaż doprowadzą Spółkę do osiągnięcia planowanego wzrostu” – dodał Piotr Sieluk.

Daniel Szcześniewski dołączył do ATM S.A. z początkiem czerwca 2017 r. na stanowisko Dyrektora Strategii i Marketingu (Chief Marketing Officer).

„ATM S.A. to firma wyjątkowa. Szeroko wspiera potrzeby klientów, jakie pojawiają się w projektach IT. Dysponuje neutralnym operatorsko data center, szybko rosnącymi rozwiązaniami chmurowymi, serwerami dedykowanymi, rozległą siecią światłowodową i jednym z największych punktów wymiany ruchu w Polsce. Wyjątkowa skala działania, wspierana pasją i zaangażowaniem pracowników. Jestem dumny, że mogę być częścią tego zespołu. Naturalnie czuję odpowiedzialność w związku z powierzoną mi rolą, ale mamy w Spółce gigantyczny potencjał, rosnące portfolio produktów wokół serwerów, chmur i kolokacji, uznanie klientów i dobry moment rynkowy do tego, by dalej rosnąć oraz dostarczać wartości naszym klientom i akcjonariuszom” – skomentował Daniel Szcześniewski.

Daniel Szcześniewski związany jest z rynkiem telekomunikacyjnym od 15 lat. Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu budowane w międzynarodowych firmach. Swoją karierę rozpoczął w Energis Polska zajmując się zarządzaniem produktami ICT. Kontynuował karierę w GTS Energis, a następnie GTS Poland, gdzie pełnił rolę dyrektora działu zarządzania produktami. Odpowiadał za tworzenie strategii sprzedażowej i produktowej, opracowywanie i wdrażanie strategii wzrostu wartości klientów, tworzenie i realizację budżetów przychodowych. Współtworzył sukces umiędzynarodowania biznesu GTS Central Europe. Aktywnie uczestniczył w procesach integracji produktów i kanałów sprzedaży po przejęciu GTS Central Europe przez Deutsche Telekom. Ostatnie lata spędził w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za marketing i zarządzanie segmentem korporacji, dużych firm i sektora MŚP. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii go-to-market produktów z szeroko rozumianego sektora ICT. Ma 38 lat. Jest absolwentem kierunku zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej oraz Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

ATM S.A. – lider polskiego rynku usług centrum danych i operator telekomunikacyjny świadczący usługi klientom biznesowym. Spółka znajduje się w portfelu funduszu MCI.