Co to jest Strefa Klienta?
Strefa Klienta to bezpłatne narzędzie do samodzielnej kontroli usług świadczonych przez Atmana. W jednym, wygodnym, dostępnym online miejscu znajdują się dokumenty, faktury, statystyki, zgłoszenia i wszelkie informacje dotyczące Twoich usług. Możesz tutaj dokonać aktualizacji danych, sprawdzić, kto jest Twoim opiekunem, zarządzać osobami uprawnionymi do kontaktu, a także prowadzić z nami bezpośrednią korespondencję.
W Strefie Klienta znajdziesz:
Usługi
Bieżące informacje dotyczące swoich usług, takie jak: rodzaj, lokalizacja, parametry techniczne, posiadane licencje czy dodatkowe oprogramowanie. Usługi udostępniane w Strefie Klienta to:
- serwery dedykowane
- kolokacja
- usługi telekomunikacyjne
- usługi głosowe
- chmura
Faktury
Wszelkie informacje związane z rozliczeniami: wystawione faktury, dane o bieżących i historycznych płatnościach z możliwością pobrania ich do pliku PDF, a także aktualne salda.
Zgłoszenia
Podgląd swoich zgłoszeń znajdujących się w realizacji, już zrealizowanych, anulowanych, a także wygenerowanie nowego zgłoszenia.
Statystyki
Statystyki usług internetowych:
- prezentację wykorzystania łączy w zadanym przedziale czasowym
- bieżącą sumę ruchu w ramach miesięcznego transferu (jeśli wybrałeś rozliczenie za transfer)
Komunikacja
Bieżąca komunikacja dotycząca m.in. prac planowych w zakresie świadczonych usług, przerw technicznych, wystawionych faktur itp.
Usługi płatne
Data Center Monitoring (SCADA)
W Strefie Klienta udostępniamy parametry systemu monitoringu kolokacji w zakresie uzależnionym od wykupionej konfiguracji SCADA. Odczyty mogą zawierać:
- temperaturę rzeczywistą szafy rack na poziomie 1 m nad podłogą podniesioną
- wilgotność rzeczywistą na poziomie 1 m nad podłogą podniesioną
- czujnik otwarcia drzwi szafy (tzw. kontaktron)
- moc chwilową pobieraną przez obwody szafy rack
Dla każdego sprzętu typu „szafa” wyświetlana jest tabela prezentująca jego stan.
Zdalne Ręce
Przyjmujemy zlecenia wykonania czynności wymagających fizycznego dostępu do kolokowanych urządzeń. Usługa jest świadczona w dwóch wariantach:
- wariant podstawowy – bez użycia narzędzi takich jak: mysz, klawiatura, śrubokręt, tester itp.; np. restart urządzenia, kontrola odczytów, podanie statusu diod sygnalizacyjnych, łączenie kabli, wymiana taśm, podłączanie zewnętrznych dysków, pakowanie i wysyłka kurierem
- wariant rozszerzony – z użyciem narzędzi takich jak: mysz, klawiatura, śrubokręt, tester itp.; np. wymiana podzespołów, montaż i demontaż urządzeń, testowanie połączeń UTP